Zmiana wizerunku firmy

Kiedy trzeba wymienić logo w firmie, pojawia się pytanie, kto to profesjonalnie zrobi. Bardzo duże firmy i korporacje mają swoich własnych grafików w wydziałach graficznych i kreatywnych, więc przygotowaniem znaków logo zajmują się ci pracownicy. Mniejsze firmy muszą to powierzyć, bo nie mają na etacie zatrudnionego człowieka, który para się przygotowaniem grafik.



W przypadku rebrandingu logo firmy wykonuje się od nowa razem z innymi materiałami reklamowymi, co zajmuje sporo czasu i jest również dosyć sporym kosztem.
W takim przypadku powinno się przedtem zwerbować sobie osobę, która będzie zajmowała się takimi kwestiami, a najlepiej generalnie mieć kierownika projektu. Kierownik projektu będzie mógł takie rzeczy nadzorować i pomagać w przygotowaniu całego projektu. Bez wątpienia ważne ze względu na działanie firmy powinno być to, by firma miała bardzo dobrze opracowany plan tego rebrandingu i żeby wiedziała, jak w konsekwencji powinien być zrealizowany. To nie jest łatwe. Czasami to wymaga w rzeczywistości bardzo dużo pracy. Projektowanie logo trzeba rozpocząć od nowa i to też nie jest wcale takie proste. Logotyp, który był poprzednio, zdarza się, że nawet nie jest inspiracją. Nie chodzi o to, że się go przerabia, niemniej jednak zwyczajnie od nowa konstruuje się logo dla firmy. Przy czym logo firmy w nowej wersji musi być trochę inne, oczywiście musi nawiązywać do tej samej działalności i tej samej branży, ale powinno przekazywać inne wartości, jeśli się zmieniły, lub posiadać inną kolorystykę. W tym przypadku zróżnicowanie jest de fakto spore.
Sprawdź tutaj: warto zobaczyć.